Azië

We zien een duidelijke trend dat bedrijven niet alleen maar aanwezig willen zijn in China maar ook in de rest van Azië. Emerging markets binnen de ASEAN regio bijvoorbeeld (Association of Southeast Asian Nations), nemen in populariteit enorm toe. Blijf hier op de hoogte van het laatste nieuws van onze Azië experts.

Joost Vrancken Peeters

Partner, Advocaat

Aan Tafel bij Guanxi

  • Internationale handel & Logistiek
  • Azië
Op 8 maart werd in WTC The Hague het vraagstuk behandeld: hoe haal je als ondernemer je winst uit China. Een samenvatting van het gesprek met vier gasten, waaronder Joost...

Joost Vrancken Peeters

Partner, Advocaat

Kan ik mijn winst uit China halen?

  • Internationale handel & Logistiek
  • Azië
Dat is de laatste tijd een vraag die ik veel gesteld krijg. Soms meer in het algemeen, hoe kan ik betaald krijgen uit China? Ik zie heel duidelijk de trend dat Chinese banken de...

Joost Vrancken Peeters

Partner, Advocaat

[Persbericht] Kneppelhout & Korthals Advocaten / DFDL ontwikkelt Urban Farming in Singapore

  • Azië
Kneppelhout & Korthals Advocaten /DFDL werkt samen in de PIB Urban Farming Partners aan het Urban Farming project in Singapore. Het PIB consortium van Nederlandse...

Esther van Aalst

Partner, Advocaat

Olympische Spelen in Pyeongchang, ook een strijd tussen sponsors!

  • Azië
  • Food, Health & Safety
  • IT, Privacy & Data security
  • Mededinging & Marktregulering
Met nog maar een maand te gaan naar de Olympische Winterspelen in Pyeongchang, kan uit een persbericht van 21 december 2017 worden opgemaakt dat het Bundeskartellamt...

Erik van der Molen

Advisor Asia Practice

De Chinese les van Michael Jordan

  • FMCG & Retail
  • Food & Health
  • Azië
  • Intellectueel Eigendom, Reclame & Branding
Als u wil weten hoe belangrijk het is om een merk te registreren in China, kunt u dit bijvoorbeeld vragen aan de basketballer Michael Jordan. Michael Jordan is in China...