CORONA HELPDESK KNEPPELHOUT

Naast de medische impact dat het coronavirus heeft op onze samenleving, is het duidelijk geworden dat ook de logistieke en economische impact vele malen groter zullen zijn dan verwacht. Dalende beurzen en kwetsbare economieën zullen ook op lange termijn gevolgen hebben voor uw onderneming.

Kneppelhout begrijpt dat u vragen heeft over de gevolgen van het coronavirus voor uw organisatie en bedrijfsvoering. Arbeidsrechtelijke vragen zoals over arbeidsduurverkorting en mogelijke reorganisatieplannen. Maar ook vragen omtrent contractuele verplichtingen, verzekeringen, vergunningen etc. houden veel bedrijven op dit moment bezig. Kneppelhout heeft een Covid-19 helpdesk met specialisten op diverse relevante rechtsgebieden, die uw juridische speelveld overzien. Neem contact op met onze experts om uw vragen te beantwoorden.

 

Contactgegevens helpdesk:

 

Arnold Birkhoff (Arbeidsrecht)

(abi@kneppelhout.nl of +31 (0) 6 512 106 89)

Evert-Karel Ditvoorst (Ondernemingsrecht, contracten & aansprakelijkheid)

(ekd@kneppelhout.nl of +31 (0) 6 268 984 36)

Marc Padberg (Handel, Industrie & Logistiek en Verzekeringen)

( mpd@kneppelhout.nl of +31 (0) 6 520 503 75)

Gert-Jan de Jager (Food & Agri, Bestuursrecht)

(gj@kneppelhout.nl of +31 (0) 6 146 282 01)

William Stregels (Bouwen, Wonen & Omgeving)

(wst@kneppelhout.nl of +31 (0) 6 818 785 90)

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in en ontvang de laatste nieuwsupdates, artikelen, blogs en evenement notificaties.