Lancering van onze nieuwe website

Het verhaal achter onze website

Een goede website laat de lezer zien wat je van de afzender mag verwachten. Het biedt de kans om meer te leren over het bedrijf. Een goede website is ook goed vindbaar en past bij de tijd waarin we leven. Een goede website laat zien wie je bent en als het goed is staat er ook in wat je echt doet.

Onze oude website was toe aan een update. Hij voldeed niet meer aan onze eisen en vertelde ons verhaal onvoldoende. Het kantoor Kneppelhout heeft zich verder ontwikkeld en liep voor op haar digitale folder, de website. We konden dus wel doen wat we zeggen, maar vertelden niet meer wat we voor klanten (kunnen) doen en hoe we denken en werken.

In dit laatste zit het grote verschil. Het verschil zit in het hoe we dingen doen en waarom we dit doen. Natuurlijk hebben we alles aan boord om ondernemende klanten verder te helpen. Ondernemingsrecht, arbeidsrecht, bestuursrecht, handelsrecht, IE, noem maar op. Natuurlijk hebben we ook een paar keiharde ‘unique selling points’ als douanerecht, maritiem recht, internationale handel en transport, food en een Asia desk. Maar wat ons het meest de moeite waard maakt is hoe wij met klanten werken. Service en klantbeleving is waar wij ons in onderscheiden. Het menselijke aspect gaat hand in hand met een passende juridische oplossing. Dit is ook wat we met onze site willen verbeelden. Mensen die het doen, mensen in een business-omgeving en mensen die passie hebben voor datgene waar ze mee bezig zijn.

Omdat je moet doen wat je belooft (klantgerichtheid en klanten verder helpen), vonden wij het ook nodig om ons klantgericht te organiseren in zogenaamde sector-teams.
Vanuit deze multidisciplinaire teams worden klanten in brede zin bediend en hebben ze één vast aanspreekpunt, de accountmanager. In de sectorteams wordt behalve naar juridische aspecten ook gekeken naar marktontwikkelingen en naar relevante business issues die aansluiten bij de juridische actualiteit. Denken vanuit de klant vraagt naast inlevingsvermogen namelijk ook kennis van zaken.
Een hele opdracht voor een advocatenkantoor en geen gemakkelijke taak voor vakspecialisten, maar wel iets dat we steeds beter doen en nog veel beter willen doen. De lat kan immers niet hoog genoeg liggen als het gaat om maximale effectiviteit van onze oplossing en dienstverlening.

Het verhaal achter de website is dus veel groter dan de website. Het gaat over een organisatie die zich ontwikkelt en alles doet om klanten echt verder te helpen. Het  verhaal achter onze website is daarom een verhaal met een open einde.

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in en ontvang de laatste nieuwsupdates, artikelen, blogs en evenement notificaties.