Drie professionals versterken IE-sectie Kneppelhout & Korthals

Nieuwe aanwinsten maken IE- sectie Kneppelhout
grootste van de regio Rotterdam

Rotterdam, 13 oktober 2015 - De sectie Intellectueel Eigendom van Kneppelhout & Korthals Advocaten te Rotterdam is sinds 1 oktober versterkt met drie nieuwe krachten: Hilde Pors (41) als Senior Advocaat Medewerker, Landine Varela (28) als Advocaat Intellectueel Eigendom en Azalia Ilahi (29) treedt als Professional Support Lawyer in dienst. Met de komst van deze nieuwe professionals is de sectie de grootste van de regio Rotterdam.

Olaf van Haperen, Managing Partner en hoofd van de IE-sectie van Kneppelhout & Korthals: ‘De sectie Intellectueel Eigendom is de afgelopen jaren fors gegroeid. De vraag neemt toe en de vraagstukken worden diverser en complexer. Om onze klanten van dezelfde kwaliteit te kunnen blijven voorzien als voorheen, beantwoorden we de toenemende vraag met verdieping en verbreding van ons menselijke kapitaal. Met de komst van deze drie nieuwe krachten zijn we niet alleen de grootste IE-sectie van de regio Rotterdam, maar halen we ook veel kennis en expertise in huis om onze positie als toonaangevend advocatenkantoor binnen Intellectueel Eigendom verder uit te bouwen.’

Hilde Pors: Senior Advocaat Medewerker

Hilde Pors is gestart als Senior Advocaat Medewerker. Daarvoor was Pors al ruim 15 jaar werkzaam als advocaat, waarvan de afgelopen zes als Legal Counsel bij Biomet Europe B.V. Daarvoor werkte Pors bij NautaDutilh en Simmons & Simmons. Pors: ‘Als bedrijfsjurist heb ik de andere kant van de medaille meegemaakt. Bij Kneppelhout zal ik die ervaring, mijn netwerk en expertise binnen het merkenrecht, auteursrecht en reclamerecht inzetten om de sectie nog verder te brengen. Door te sparren met collega’s over de grote diversiteit aan zaken, kan ik met mijn achtergrond bijdragen aan de hoge lat die Kneppelhout & Korthals legt wat betreft kwaliteit en branchegerichte klantenbenadering.’

Landine Varela: Advocaat Intellectueel Eigendom

Landine Varela treedt aan als Advocaat Intellectueel Eigendomsrecht. Zij is haar carrière in de advocatuur gestart bij De Vos & Partners waar zij bijna 2 jaar heeft gewerkt. In haar nieuwe functie adviseert en procedeert ze over intellectuele eigendomsrechtkwesties in de breedste zin van het woord. Varela: ‘Kneppelhout & Korthals is toonaangevend op het gebied van het intellectueel eigendom en staat een breed scala aan interessante bedrijven bij in complexe IE-kwesties. Mijn missie is om kwaliteit te leveren, zoals onze klanten van ons gewend zijn en bij te dragen aan de nationale en internationale bekendheid van ons kantoor.’

Azalia Ilahi: Professional Support Lawyer

Azalia Ilahi begint bij Kneppelhout als Professional Support Lawyer. Azalia is afkomstig van Chiever Marks & Brands en heeft ruim 5 jaar werkervaring opgedaan met het adviseren en registreren van merken en modellen. Ilahi: ‘De diversiteit, teamspirit en ruimte voor persoonlijke groei die het kantoor biedt zijn voor mij doorslaggevend geweest voor deze overstap. Mijn kennis en ervaring in de merkenpraktijk hebben geleid tot een kritische blik. Bij Kneppelhout & Korthals krijg ik de ruimte om deze in te zetten in het belang van mijn cliënten.”

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in en ontvang de laatste nieuwsupdates, artikelen, blogs en evenement notificaties.