[Persbericht] Kneppelhout & Korthals Advocaten zet volgende stap met klanttevredenheid

Rotterdams advocatenkantoor gaat nog meer focussen op kanttevredenheid met Advocaatscore

Rotterdam, 1 juni 2018 - Klanten van Kneppelhout & Korthals Advocaten kunnen vanaf 1 juni via Advocaatscore openbaar laten weten wat ze vinden van de dienstverlening van het Rotterdamse kantoor. Het kantoor zet daarmee de volgende stap in haar traditie van het meten van klanttevredenheid. Kneppelhout startte in 2015 met deze transparante manier van beoordelen. Voor 2014 was het kantoor de enige uit de top 50 van Nederlandse advocatenkantoren dat klanten op deze manier naar ervaringen vroeg.

Transparant voor de klant

Boudijn Driesen, Managing Director bij Kneppelhout & Korthals: ‘Met Advocaatscore laten we zien dat we met de tijd en klantbehoeften mee te gaan. Externe beoordelingen vormen tegenwoordig een belangrijke basis voordat we overgaan op een aankoop van dienst of product. Maar ons gaat het bottomline om tevreden klanten, het nog leren van klantervaringen en het pionieren voor meer transparantie binnen onze sector.’

Dienstverlening naar hoger niveau

‘De keuze voor Advocaatscore en deze vorm van tranpsarantie gaat dus verder dan wat zichtbaar is voor de buitenwereld. Voor onze interne bedrijfsvoering is het minstens zo belangrijk. Onze ervaring leert immers dat onze dienstverlening beter aansluit bij de klantbeleving als we vragen naar wat beter kan, ook in de dienstverlening van de betreffende advocaat. Met als gevolg dat de algehele prestaties van ons kantoor naar een steeds hoger niveau worden getild’, aldus Driesen.

Arnold Birkhoff, partner bij Kneppelhout & Korthals en ‘Voice of the Customer': ‘Ons kantoor staat voor een volledige klantgestuurde benadering. Het voordeel hiervan is dat wij precies weten wat onze klanten willen en wat wij moeten verbeteren. Dit zien we terug in de langdurige, waardevolle relaties die we hebben met onze klanten.’

Over Kneppelhout & Korthals, the Legal Gateway to Europe

Kneppelhout & Korthals Advocaten is in 1979 opgericht en met 100 medewerkers (van wie 60 advocaten) een middelgroot advocatenkantoor. Het is een in alle opzichten typisch ‘mouwen opstropen’ Rotterdams kantoor dat juist vanuit klantbeleving en klanttevredenheid komt tot een langdurige samenwerking met klanten. Over die klanten: dat zijn ondernemers, organisaties in de Topsectoren Agri & Food, Maritime & Logistics, High Tech & Industry, Life Sciences & Health en Circularity. Voor meer informatie bezoekt u www.kneppelhout.nl.

Over Advocaatscore

Advocaatscore is een speciaal voor de advocatuur ontwikkelde beoordelingstool, met de intentie om advocaten en hun cliënten een eerlijk, betrouwbaar en vooral onafhankelijk klantbeoordelingssysteem te bieden. Aan de hand van de tool krijgen advocaten een helder beeld van de waardering van hun dienstverlening in al zijn facetten. Advocaatscore biedt kantoren de mogelijkheid om klantbeoordelingen als interne feedback te gebruiken, maar kantoren kunnen er ook voor kiezen om klantervaringen via hun website te delen.

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in en ontvang de laatste nieuwsupdates, artikelen, blogs en evenement notificaties.